onsdag 15 september 2010

REAL MADRID is back.. :)

Real Madrid: 4-2-3-1
Pipita
CR7, Özil (utbytt i 87 min in Canales), Di Maria (ut 78 min in Pedro)
Khedira, X. Alonso (ut 82 min in Diara)
Marcelo, Pepe, Ricardo, Arbeloa

Om det var någon som tveka på Pipitas insatser hittills så hoppas jag att ni har ändrat er nu. Vilken start på CL säsongen både för Pipita och Madrid. Man såg "det gamla" Madrid, så som de ska vara. Lagkänslan var där, snabba passningar och underbara positionsbyten som försvårade det hela ännu mer för Ajax.
Marängerna dominerar hela matchen, Ajaxs första läge kommer vid 13 min. Pipita Pipita Pipitaaaaaa 9 skott på mål av de gör han 2 mål ( fast den andra var självmål av Ajaxs Anita där tycker jag såg det ut som)
Vi ska inte heller glömma Özil, vilket köööööp och vilken kombination med Di Maria. Perfekt samarbete ihop med sjukt snabba passningar. Så klart Pepe som äntligen var tillbaka i CL, och Ramos som saknades överaskande nog i startelvan med detta var pga känningar i vaden, så han skickades för undersökning.
Laget i helhet var på topp. Underbart och se det igen, jag kan inte göra mer än att bara hålla med legenden Z.Zidan som sa: " Att köpa J. Mourinho har vart Real Madrid bästa drag på länge" I just loooove it.
Underbar inledning på CL.
http://www.youtube.com/watch?v=p0AIoA0MABg

Haha "The Special One" lika kaxig som vanligt, men på ett lite mer "Madrids" sätt hehe.

PS. Highlightst från matchen kommer uppdateras så snart de finns tillgängliga :)
Juste jag måste säga, thnx god for ViasatOnDemand LOL.

Vad ska man säga annars? Hmm gräsmattan såg liten sliten ut men det fixas säkert snart, för trotts sina miljard köp förra säsongen så har Madrid belive it or not gått med vinst, de har sålt 1 miljon CR9 tröjor i BARA MADRID..så vad kanna detta tyda på? Att trots alla motgångar som man haft de senaste 2 säsongerna så har Real Madrid inte bara trogen publik till La Ligas yngsta trupp men också kunniga säljare och markandsförare. ;) hahahahahaha. Kanske tillhöra jag en av de i framtiden hihi..
Well Good night folks nd remeber HALA MADRID para SIEMPRE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar