måndag 29 november 2010

Bra börjat av Barca..men vad F*N.

Hej, fram till idag har Madrid varit obesegrad i La liga:

Real Madrid have played 25 matches since Jose Mourinho took over as manager and the team stands at 19 wins, six draws and zero defeats. Not since 1988/89 with Leo Beenhakker at the helm had the Whites made it this far into the season without losing. (källa: realmadrid.com)

Barca började mycket starkt, och inte överraskande nog så kom första väldigt fina målet från Xabi. Inte heller var resultatet oväntad..som jag nämnde tidigare denna match var öppen, och som jag sa Madrid har varit i underbar form till 95% men mot barca krävs det 100. Bara med 100% Real kunde jag förvänta mig vinst, inte med denna backlinje som Real hade idag. 95% räckte helt enkelt inte. Jag erkänner när ett lag spelar bra och snyggt, men mitt hat mot Barca blev bara större när jag såg Guardiolas beteende som ännu en gång bekräftade vilket ful och dålig lag Barcelona är attityds mässigt. Jag hade även stort respekt för Valdez och Messi som är bland de bästa i världen. Men nu säger jag så här F*CK GUARDIOLA, VALDEZ och MESSI, med ert ÄCKLIGA, fula beteende som visar ännu en gång vilket äcklig och skamlig lag Barcelona är för fotbollen. Vinner man ska man vinna rättvist, inte via äcklig spel som de kör på jävla IDIOTER! SKAM för fotbollen. Jag äcklas! Äcklas av Messis fula filmning (som han fick gul kort för)

Är jävligt förbannad, Barca vann pga av Reals brist samarbete och kommunikation inom laget. Kunde ha sagt att de vann rättvisst om inte deras filmningar kom fram, så jag ska inte säga mycket mer utan gå och SPY istället.
HALA MADRID!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar