tisdag 30 november 2010

Hmm be om ursäkta Maränger..

Igår skrev jag klart inlägget innan slusignalen för matchen gick, jag klagade på Barca spelarnas attityd och filmning. Madrid har varit laget som vinner rättvisst eller förlorar, men de är inte dåliga förlorare. Attityden som Ramos visade igår var skamligt för Real, Madrid har aldrig haft sånt beteende på 7-8år. Jag har varit RIKTIGT Real Madrid supporter och stått bakom de i torrt och vått, aldrig klagat. Även jag har fått nog den här gången, marängerna förlorade för de hade brister, och att bete sig som Ramos är inte acceptabelt. Jag är glad över att ha Mourinho som coach, men jag vill inte att han ska påverka våra spelare så som det var igår. Det var inte likt Ramos, ock jag skäms för det oproffsiga beteendet. Be om ursäkta för fansen det är allt jag har och säga.. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar