tisdag 23 november 2010

Vilken maskin har Mourinho skapat..

Hur han gör det, när han gör det, det vet jag inte men resultaten är kristal klara. Fy fan vilken maskin han har skapat. Trotts visa ordinarie spelare borta så kör de över på borta plan med 0-4, jag hade sagt att det inte ska vara några problem med just denna match, och förväntade mig vinst, men vilken vinst och vilka mål det skulle bli, det såg jag inte komma. UNDERHÅLLNING PÅ HÖG NIVÅ, det var länge sen jag njöt så här. Försvars arbetet från Marcelo, bollhanteringen av Özil  ( vilken nedtagning) och CR7. Vilken kväll han hade ikväll trotts att AJAX körde fult spel som man ville spy på så lyckades han hålla humörn uppe, göra mål och sist men inte minst inte vara självisk :)

AJAX lyckas inte göra något så istället får vi se 11 bollar på plan (med 10 ajax spelare+ 1 boll) som rullar hit o dit av sig själva och ramlar utan att man rört dem, eller 2 min senare efter de blivit nuddade, inte nog med det så sparkar de på spelare som om de vore bollar också. Jag är förvånad över hur de kunde komma undan från röda kort? Nr 11 i Ajax, vill inte ens kunna hans namn vad F*N gjorde han? jag ska Köpa enkel biljett åt han till Qandahar, hoppas ke khoshehs biaya hahahaha.
Allt annat förstår jag och förväntade av "The Special One" men det som han hade sagt till X. Alonso och S. Ramos att dra på sig röda kort? Bara för att rensa sina gula kort (även om de missar sista matchen som är betydelselös för real egentligen) när de har gått vidare till nästa spel nivå??????? ATT HAN HAR TÄNKT SÅÅÅÅÅ LÅNGT OCH SÅÅÅÅ TAKTISKT?! Helt sjukt jag var chockad och satt med gapande mun i minst 10 min. Jag kan inte säga annat än RESPEKT OCH BEUNDRAN till han, dessa ord räcker inte för att förklara hur begåvad han är.
Det här kommer bli minst sagt spännande inför måndagen. Jag hoppas på samma underhållning av den nya Mourinho Maskinen.

Piiiz folk, HALA MADRID.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar