torsdag 26 augusti 2010

Champions League Draw..Madrid VS Milan olalaaaaa =D

Tjena gott folk, då var man mätt och belåten..och nu får jag äntligen säga MADRID möter MILAN i CL. Gud vad jag längtar nu, man väntade på att det ska lottas och äntligen publicerades allt idag. Det finns några intressanta grupper som tex grupp B där bla Olympique Lyonnais får spela mot Schalke och grupp F där Chelsea ska möta Marseill. Så klart så ska vi inte glömma grupp D där min favo lag Barca (NOT) är mot bl. a Rubin Kazan. Barca har tur VARJE år, de får lättaste lagen det är därför de kommer långt, men så fort de är klara med gruppen så får de kämpa mycket mer och ibland blir spöade, hehe. Men så fort lottningen kom ut så visst alla vilken grupp är den mest intressanta, vilket jag håller heeeeeeeeeeeeeeelt och hållit med om. I media beskrivs det som bl.a "Den starkaste gruppen" redan. En av mina vänner kallade det för "dödens grupp" haha. Att Madrid får möta Milan igen är kanske ingen slump utan det är för att Madrid ska få ta sin revansch (och att Zlatan the nose ska bli snodd på cl titeln igen o ännu en gång AV SIN FD TRÄNARE J. MOURINHO haha vore så skönt, om han nu skriver på för Milan)
Som vi alla vet så lämnade Zlatan Inter för Barca för att han ville "vinna den där jävla CL" och som ett slag i ansiktet så kör Inter över Barca och tar hem CL. Nu ska han byta till Milan ( tycker synd om laget och dess supporter, jag skulle bojkotta om Madrid köpte han haha) och bara för det så möter Milan, Madrid där J. Mourinho är den nya tränaren, haha ödet alltså.
Som sagt det börjar pirra redan nu u magen och jag ska kanske ta och boka en CL resa istället för att boka en vanlig La Liga resa till Madrid  :) Vore naaaajs najs.

http://www.youtube.com/watch?v=lXKyGBoOOEc

Fick frågan idag, vad tror du nu då om Madrid? För jag var lite rädd tidigare i år, efter barcas köp av VIila och lite osäker på om Mourinho kunde hantera laget. Som svar sa jag: "De kommer köra över alla" och det tror jag på starkt. Madrid känns redan vara tillbaka. Kännes helt rätt än så länge.
 
Här nedan har ni länken med alla grupper i CL:
http://www.goal.com/en/news/1716/champions-league/2010/08/26/2087989/champions-league-draw-inter-to-face-tottenham-hotspur-manchester-


Ha det underbart nu folk, c ya. HALA MADRID :)

3 kommentarer:

  1. Glöm inte att d blir en återkomst för Clarens Seedor som faktis har vunnit CL med alla dessa tre lag. Milan, Real och Ajax... WOw säger jag

    SvaraRadera
  2. Mkt bra skrivet fast tänkte bara säga angående din video...fanns det inte bättre kvalle? den e filmad med en mobiltelefon hahha

    SvaraRadera
  3. Haha..jag var ute med det första, det finns bättre säkert nu men inte då LOL..Hmm Seedorf är jo klart grym ( Ajax 95, Madrid 98 och Milan 03,07) och MOURINHO, Mourinho den snubben. Vi vet jo hur många lag han har vunnit CL med och vilket nr kommer Real Madrid vara i år ;) så jag vet verkligen WOW..Tack för kommentarerna.

    SvaraRadera