onsdag 25 augusti 2010

4 dagar kvar till Madrids första La Liga match, Mallorca-Real Madrid

Tjoo folket.
Jag är hyper aktiv, dont know why. Har inte druckit en enda redbull idag..hmm. Aja la mig kl 02 igår natt, vaknar en timme senare och kan ej sova. Kl 05 får jag nog och smsar my MONKEY där jag skriver att jag inte kan sova, 2 min senare får jag svar att hon inte kan sova heller. Vi mötts kl 07 i stan och luffar till typ 4. Väl hemma inser jag att jag har 200 sidor och läsa för att redovisa i skolan på onsdag, liiiite stressad. Aja idag är det ONSDAG dvs 4 dagar kvar till matchen Wieeee Wiiie vad jag längtar. Hmm vad ska man gissa på startelvan då? Senaste matchen "Santiago Bernabeu Trophy ( den 32a omgången av Bernabeu kuppen)mot C.A Peñarol vann marängerna med 2-0 och har därmed varit obesegrade i preseason. Mourinhos män spelade snabbt och hade bollen under sin kontroll under hela matchen, fasten Casillas fick gå lite fram och tillbaka så var det omöjligt att göra mål på madrid som körde med  4-2-3-1 uppställningen. KHEDIRA visade faktist upp sig och vad han går för tillsammans med Ronaldo.
Jag är suuuuper nöjd med Mourinhos insattser fast Barca kan vara riktig farliga i år också med tanke på deras nya vrvningar bl.a VILA (som jag alltid velat ha i Madrid) men hehe här kommer ett av mina tidigare FB inlägg:
"Ah, jag vet ej rikti de första de måste göra e fixa lite backar så Mourinho kan ha nåt o syssla med ( som inter mot barca, hans backlinje var som en BUSS framför målet) haha. Han e bra men lite speciell vet ej om han kommer gå ihop med laget. Fast han e jo som han så u never knw"

Detta skrev jag och det är exakt det Mourinho har gjort, var lite osäker om han skulle passa in i laget. Men det funkar som handen i handsken :)

Oj vad jag bablar på nu hihi, exalteeeerad och hyppad. Yalla folk ses snart igen (eller hörs)
C ya.
HALA MADRID :)
25/08/10
20:00

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar