söndag 22 augusti 2010

Hej folk. Hmm idag har jag inte så mycket och säga om laget. Är bara sååååå J***A irriterad, besviken och sur. Varför är folk så falska? Varför är det så svårt inse vilka som är ärliga och visar sitt riktiga jag och vilka leker bara och utnjutjar en? Man är snäll och ger allt till en person som man verkligen tror på, och som tack tillbaka får man skit i ansiktet. Men nu vet man jo i allafall att inte lita på NÅGON och hellre vara miistänksam än naiv. Bättre att lära sig sent än aldrig. Jag är speciellt besviken och sårad pga en person. Jag trodde mycket mer än så om dig. Du sjöööönk så jävla mycket i mina ögon, ändå kan jag inte göra något åt saken. DU vet vem du är..så ta åt dig. Men bara så du vet om det blir värre för mig, så kan du också få det struligt. "Cause if I get burnt imma show you what its like to hurt" kom ihåg det.



Sorry folk, behövde bara bli av med mina tankar. Piiiiz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar